Apa Yang Kami Tawarkan
Semua yang anda perlu tahu tentang perkhidmatan kami
Meja Bantuan
Menyediakan penyelesaian Kaunter Perkhidmatan Meja Bantuan berasaskan web yang lengkap dan mematuhi ITIL yang menawarkan pakej bersepadu dengan pengurusan permintaan perkhidmatan (masalah tiket), pengesanan aset, pembelian, pengurusan kontrak, portal layan diri dan pangkalan pengetahuan.
Penyelesaian itu membolehkan pelanggan mempunyai Kaunter Perkhidmatan Meja Bantuan yang lengkap bersama kakitangan kaunter bantuan yang produktif.
Bantuan di Lokasi
Organisasi biasanya memilih dan memperoleh gabungan platform dan aplikasi perkakasan dan perisian.
Sokongan berbilang vendor kami memenuhi keperluan organisasi sedemikian yang memerlukan penyedia perkhidmatan tunggal untuk menyokong persekitaran yang kompleks dengan menyediakan perkhidmatan hujung ke hujung yang diukur mengikut tahap perkhidmatan dan tersedia di seluruh Malaysia.